Veelgestelde vragen - Trainingen

Vraag 1. Jullie bieden verschillende trainingen en trajecten aan op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. Hoe weet ik wat het meest geschikt is voor mij of mijn organisatie?

De trainingen van Room to grow zijn gericht op het zichtbaar maken van talenten. Hiervoor bieden we verschillende invullingen, die verschillen in o.a. de mate van intensiviteit, tijdsbesteding en groepsgrootte. Daarbij helpen we je graag in het maken van de keuze die het beste aansluit op het specifieke leerdoel. Neem gerust contact met ons op als je hulp nodig hebt.  

Vraag 2. Hoe weet ik of de training de investering waard is? 

Wij zetten ons er voor in om jou en/of jouw organisatie te helpen in de ontwikkeling. Uit onze evaluaties en referenties blijkt dat deelnemers aan onze trainingen en trajecten zeer tevreden zijn. Wij garanderen een continue hoge kwaliteit van onze programma’s, doordat onze trainers zeer ervaren en vakkundig zijn. Mocht je om welke reden dan ook, toch ontevreden zijn, dan komen we met een passende oplossing.

Vraag 3. Wat is het verschil tussen een in-company en open-inschrijving training?

Deelnemers vanuit verschillende organisaties kunnen zich individueel inschrijven voor een open inschrijvingstraining. Een in-company training wordt specifiek ontwikkeld/afgestemd op de vraag en doelstelling van de opdrachtgever. Het is altijd mogelijk om een open inschrijvingstraining als in-company-variant in te zetten binnen een organisatie. We draaien bij al onze trainingen nooit een standaard verhaal af, maar zoeken altijd naar aansluiting met de deelnemers. De trainer stemt het programma dus af op de leerdoelen van de deelnemers. 

Vraag 4. Is het nodig om mij voor te bereiden op een training?

Voor sommige trainingen vragen we je een korte vragenlijst ter voorbereiding in te vullen. Het is altijd aan te raden om voorafgaand aan de training of een programma na te denken over je eigen leerdoelen. 

Vraag 5. Waar vinden de trainingen plaats?

Onze trainingen vinden plaats op verschillende locaties in Nederland en worden met zorg geselecteerd. Bij de trainingsbeschrijving staat meestal vermeld op welke locatie een bepaalde training wordt gegeven. Wordt de training van jouw keuze niet op korte termijn bij jou in de buurt gegeven? Neem dan contact met ons op. We bespreken de mogelijkheden graag met je. Uiterlijk twee weken voor aanvang van de training wordt de definitieve locatie bekendgemaakt. In-company trainingen vinden plaats op locatie van de opdrachtgever, of een locatie die wij in overleg met de opdrachtgever kiezen. 

Vraag 6. Wordt er vertrouwelijk met persoonlijke gegevens omgegaan? 

Al onze trainers en medewerkers gaan uiteraard vertrouwelijk om met de persoonlijke informatie van deelnemers. Indien er tijdens de training beeld- en of geluidsmateriaal wordt gemaakt ontvang je deze per mail. Wij bewaren de originele opnames drie maanden, zodat je de tijd hebt om jouw opnames te bekijken/beluisteren. Daarna vernietigen wij de opnames in verband met bescherming van de privacy. Daarna is het niet meer mogelijk om nog een kopie bij ons op te vragen. 

Vraag 7.  Hoe kan ik mij inschrijven voor een training?

Dat kan door je aan te melden. Ook kun je contact opnemen voor meer informatie of vragen over beschikbaarheid. Binnen enkele dagen na aanmelding ontvang je per mail een bevestiging van de inschrijving. Heb je deze niet ontvangen? Of twijfel je of jouw inschrijving goed is aangekomen? Neem in geval van twijfel altijd contact met ons. Ongeveer twee weken voor aanvang ontvang je verdere informatie over onder meer de exacte tijden en locatie.  

Vraag 8. Wat zijn de betalingsvoorwaarden en de mogelijkheden om te annuleren?

De betalingsvoorwaarden kun je terugvinden in onze Algemene Voorwaarden. Met inachtneming van artikel 12 van onze Algemene Voorwaarden kun je, indien gewenst je inschrijving annuleren of in overleg kosteloos een vervangende deelnemer voor jou in de plaats laten gaan.

 

Meer weten?

Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

06 - 3084 3058

info@roomtogrow.nl