Referenties

logo provincie groningen"De training Zien ze wel hoe goed je bent? biedt een mooie mix tussen praktisch (kleding), psychologisch (wie ben je, wat wil je uitstralen) en het groepsgebeuren. Je leert het toepassen van stevig je boodschap neerzetten in korte bewoordingen en het toepassen van voorbeelden. Ook op het gebied van kleding; hoe die aan te laten sluiten bij jezelf, je doel en het imago dat je wil uitstralen. Ik vind het een professionele training en zou deze ook aanbevelen aan anderen." 
Anco Hoogerwerf, Afdelingshoofd Provincie Groningen

 

logo ING"Je kunt nog zoveel kwaliteit en talenten in huis hebben, maar als je imago niet klopt en je niet bewust bent van de impact hiervan, dan zul je nooit zakelijk zichtbaar worden en blijven. Het zijn de kleine handvatten die je aangereikt krijgt in de training, die ervoor zorgen dat je hoge ogen behaalt. Goede trainer, alle zaken werden duidelijk en vriendelijk uitgelegd, zonder oordeel. Dit laatste heb ik als fijn ervaren, omdat het bijdraagt aan je eigen ontwikkeling. De training wordt gegeven op een prachtige locatie met een lekkere lunch en goede bereikbaarheid." 
Marlies Huisman, Senior assistent accountmanager ING

 

logo zorginstituut"Ik vond het een erg leerzaam en ook leuk coachingstraject. Sascha en Mirjam zijn allebei prettige coaches die mij op mijn gemak stelden, mij serieus namen. Hierdoor durfde ik mijzelf te laten zien zoals ik ben, wat het resultaat van het traject ten goede is gekomen. Voor mij zijn de adviezen op het gebied van kleding echt een eye-opener geweest. De kleding die ik het mooiste vind, past lang niet altijd bij mij, bij wat ik wil uitstralen. De zwarte en de strakke vormgeving waar ik vaak voor kies, probeer ik nu te verzachten met andere kleuren. Ik let nu ook meer op mijn houding en ga beter om met complimenten. Ik ben me ervan bewust dat ik me soms kleiner maak dan nodig; hier let ik nu op. Wat voor mij ook een belangrijk inzicht was, is om ook uit te gaan van de ander; wat wil hij/zij van mij weten? Zichtbaar zijn doe je niet alleen voor jezelf, maar juist ook voor anderen." 
Irene Zijlstra, Zorginstituut Nederland

 

logo ING"Ik geef deze training een 9. Je hebt een dergelijke training nodig om echt met je zichtbaarheid aan de slag te gaan. Anders blijft het een onderwerp waarvan je wel het belang erkent, maar waar je in de dagelijkse drukte toch te weinig aan werkt. Kundige en alerte trainer, de groepsgrootte was goed en de locatie aangenaam. Die setting nodigt uit om open met elkaar in gesprek te gaan." 
Vincent Valens, Opleidingsadviseur ING

 

logo ABNAmro"Met het advies in mijn achterhoofd, toets ik elke nieuwe aankoop - naast de kleuren en materialen - ook aan mijn kernwoorden authenticiteit, senioriteit en elegantie. Het effect is verbluffend. Ik ben zichtbaarder op de werkvloer en heb promotie gekregen. Hoewel ik voorheen ook een volledig persoon was, lijkt dat nu beter naar voren te komen met mijn kledingkeuzes. Grosso modo is door de coaching mijn binnenkant naar buiten vertaald." 
Judith Hoezen, Audit manager ABN Amro

 

logo Gemeente Rotterdam"Begin juli 2013 heeft Sascha Bertus een informatieve en enthousiaste presentatie gegeven over strategisch stylen voor het vrouwennetwerk van de gemeente Rotterdam. Hierin benadrukte Sascha het belang van strategische kledingkeuzes voor elke gelegenheid. Dat casual best mag, maar dat het afhankelijk is van je afspraken. Naderhand kreeg de organisatie terug van de deelnemers dat de bewustwording geslaagd is. De lezing heeft de tongen los gemaakt bij de collega's van het vrouwennetwerk over passende kleding." 
Karin van Wijlick, Manager Uitvoering Ind. Voorzieningen Gemeente Rotterdam

 

logo Eaton"In het coachingstraject zijn we concreet aan de slag gegaan. Zowel mijn imago- en kledingkeuze vraagstukken als het probleem van mijn stemverlies in een rumoerige omgeving zijn aangepakt. Ik heb een betere controle over mijn stemgebruik en de inhoud van mijn kledingkast is op orde gebracht met daarin alleen de kledingstukken die bij mij en mijn persoonlijkheid passen. Verder weet ik nu wat er mist en hoe ik dit moet aanvullen (in en net buiten mijn comfort zone).' Room to grow heeft deze combinatie in huis." 
Nick Luitwieler, Acquisition Integration Leader at Eaton Corporation

 

logo ErasmusMC"Mirjam Hubregtse van Room to grow heeft een zeer interessante, verhelderende en praktische workshop verzorgd rondom het thema 'zichtbaarheid' voor het netwerk van vrouwelijke academici (VENA) van het Erasmus MC Rotterdam. Niet alleen heeft ze op zeer doortastende wijze een paneldiscussie met afdelingshoofden geleid, maar ook een zaal van 80 dames voorzien van nuttige en praktische tips. Voor velen was de formule 'kwaliteit x zichtbaarheid = succes' in combinatie met het daadwerkelijk uitspreken van je talent en ambitie wellicht wat onwennig, maar zeker ook een eye opener! Wij danken Mirjam ten Cate en Sascha Bertus voor deze middag en hopen in de toekomst nog vaker workshops met hen te organiseren."
Arzu Umar, VENA bestuurslid en universitair docent Erasmus MC Rotterdam

 

logo SNS Reaal"Op Secretaressedag 2013 hebben Sascha en Mirjam met twee collega’s voor ca. 90 secretaresses van SNS REAAL en haar merken vier workshops verzorgd rond het thema Zien ze wel hoe goed je bent?. Een zeer inspirerende en leerzame middag waar de secretaresses in de verschillende workshops veel praktische tips en trucs hebben gekregen. Alles op een plezierig toegankelijke wijze gebracht. Een must voor de moderne, professionele secretaresse die haar vak én zichzelf serieus neemt. Of dat nu gaat over je imago en kleding, tot je ademhaling en stemgebruik.
Een aanrader!"
Ciska Twikkeler, bestuurslid SecretaressePlatform SNS REAAL

 

logo supportif wit"Sinds een paar jaar ken ik de rust van het iets in de kast hebben voor elke gelegenheid. Nooit meer in paniek naar een winkel rennen omdat je toch nog iets geschikts zoekt voor die presentatie of dat zakendiner en dan altijd met het verkeerde thuiskomen. Voor iemand zoals ik die een hekel heeft aan winkelen was shoppen samen met Sascha al een hele verbetering, maar sinds zij ook dat van mij heeft overgenomen en ik alleen nog maar hoef te passen bij Room to grow staat kleding zoeken voor mij niet meer gelijk aan stress. Sascha heeft me geholpen een mooie en uitgebalanceerde garderobe op te bouwen met kleding die precies bij me past. Ook haar tips wat vooral niét te dragen hebben mij enorm geholpen. Deze investering in mezelf is een van de betere beslissingen in mijn volwassen leven geweest, ik kan het iedereen aanraden."
Caroline Hoff, eigenaar Supportif - excellent in organiseren

 

logo EY"De ervaringen met de training Zien ze wel hoe goed je bent? zijn zeer waardevol.
Je ziet dat de deelnemers het heel goed onthouden en er wat mee doen. Ik geef de training het rapportcijfer 9. Wij blijven deze training in het programma houden."
Monic Zents, director Ernst & Young

 

logo Clifford"Imago is een belangrijke succesfactor in onze dienstverlening en de training Zien ze wel hoe goed je bent? kan hier een belangrijke bijdrage aan leveren. Wat ik zelf als belangrijkste uit de training heb gehaald is het effect van kleding op hoe je wordt gezien en ervaren. De training is direct toepasbaar in de praktijk en bovendien goed verzorgd."
Rosjen Muradin, Human Resource manager Clifford Chance

 

logo MNR"Sascha en Mirjam hebben voor het Multicultureel Netwerk Rijksambtenaren (MNR), een interessante middag verzorgd op het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport in Den Haag. Het thema was ‘zichtbaarheid’ en aan de hand van het boek Zien ze wel hoe goed je bent? werd dit op drie verschillende niveaus benaderd: de invloed van imago en stem op zichtbaarheid en er werden praktische zichtbaarheidtips gegeven. De dames konden zelf goed laten zien waar zij over spraken, door hun sprekende, soms humoristische en alledaagse voorbeelden. De workshops waren daardoor erg praktisch, ontspannend en direct toepasbaar. Iedereen vond dat de tijd te kort was! Als het goede workshops zijn, smaakt het altijd naar meer. Nou, dat was in dit geval ook zo! In korte tijd wisten de dames onze groep enthousiast te krijgen voor het onderwerp."
Sharda Kamaansing, Ministerie van Binnenlandse zaken

 

logo ABNAmro“Dit programma leverde bewustwording en veel tips & trics op voor onze medewerkers met betrekking tot netwerken. Mirjam Hubregtse is een echte vakvrouw met kennis van zaken en weet dit met veel enthousiasme en charisma over te brengen.”
Saskia Quatfass, Preferred Banker Professionals, ABN Amro Bank 

 

logo KPN Consulting"Je alleen met de inhoud bezighouden is een doodlopende weg. Dat dit je niet verder brengt, had ik wel door, maar de oplossing om meer met kledingstijlen en -vormen te gaan doen, kwam niet zomaar bij me binnen. Daar had ik hulp bij nodig. Bovendien heeft dit voor mij zakelijk resultaat opgeleverd."
Marjolein Groenendijk, director KPN Consulting

 

logo ING"Dit coachingstraject heeft mij enorm veel inzicht gegeven. Ik heb het plezier in mijn werk teruggekregen en ik heb geleerd om meer vanuit het perspectief van anderen naar mijzelf te kijken. Ik heb ook een collega op dit traject gewezen, omdat ik om mij heen zie dat meer collega’s tegen hetzelfde aanlopen."
Marjo Klinkenberg, Systems Management Specialist, ING

 

logo NN"Na de workshop Zien ze wel hoe goed je bent? ben ik hard gaan werken aan mijn zichtbaarheid. HET WERKT ALS EEN SPEER!"
Rob Wassink, Project & Changemanager Nationale Nederlanden

 

logo KPMG“Ik heb Mirjam leren kennen als een doortastende, maar vooral ook sprankelende vrouw. Niet alleen in de training Zien ze wel hoe goed je bent?, maar ook in de stuurgroep van het Women in Financial Services netwerk wist Mirjam haar boodschap op een doordringende, maar respectvolle manier voor het voetlicht te brengen. Zij weet mensen te prikkelen en motiveren door haar scherpe analyse en 'to-the-point' vragen.”
Nicolette Loonen, senior manager KPMG en initiator netwerk 'WIFS'

 

logo CBS“Ik zou de training Horen ze wel hoe goed je bent? ook aan anderen aanbevelen, omdat zij dan ook ervaren op welke manier zij hun stem beter kunnen inzetten. Ik heb geleerd mijn stembereik helemaal te gebruiken en ik ben mij bewust geworden van mijn toegevoegde waarde.”
Anke van Rozendaal, Centraal Bureau voor de Statistiek

 

logo Rabo"Wat ik goed vond aan dit coachingstraject is dat we op een heel laagdrempelige en herkenbare wijze concreet aan de slag zijn gegaan met mijn ontwikkelpunten op het gebied van zichtbaarheid. Het sluit heel mooi aan bij de werkelijkheid van de alledaagse dingen. Ik kan een coachingstraject bij Mirjam Hubregtse aan anderen aanbevelen, omdat Mirjam heel toegankelijk, intelligent en doortastend is. Heel activerend!" Susanne de Boer, Adviseur Coöperatie en MVO, Rabobank

 

logo CBS"Samen met Sascha aan je imago werken is een zeer plezierige en nuttige stap om in het hoger management als vrouw goed zichtbaar te blijven. Ze brengt uiterlijk met het innerlijk in overeenstemming en heeft mij de statuur gegeven die ik nodig had."
Sylvia Kok, afdelingshoofd Centraal Bureau voor de Statistiek

 

logo CPB"Het belangrijkste wat ik uit de training Horen ze wel hoe goed je bent? heb gehaald, is hoe ik mijn stem beter kan gebruik om zodoende krachtiger over te komen, ook als ik zenuwachtig ben. Ik kan hier in de toekomst echt mijn voordeel mee doen."
Erica Aarnoutse, Centraal Plan Bureau, deelneemster Horen ze wel hoe goed je bent? 

 

logo ING"Mirjam Hubregtse heeft het Diversity Mentoring Programma bij ING op een professionele en enthousiaste manier ontwikkeld en begeleid en ook steeds weer het onderwerp diversiteit onder de aandacht gebracht, door op de juiste manier aan te sluiten bij waar de organisatie op dat moment behoefte aan had. Dit programma en haar andere initiatieven hebben er aan bijgedragen dat ING in 2006 de Diversity Award van VNO-NCW heeft gewonnen."
Dhr. Mr. C.P.A.J. Leenaars, lid Raad van Bestuur ING

 

logo FOM"Ik beveel het mentoringprogramma aan anderen aan, omdat het in andere organisaties dezelfde inzichten zou kunnen opleveren en daardoor verbeteringen mogelijk maken. Ik weet dat er veel deelnemers zijn die de info en vaardigheden goed hebben begrepen en dit zullen toepassen. Ook het traject rondom het programma was heel zorgvuldig en klantgericht. Er was maatwerk mogelijk en ook praktische afstemming ten behoeve van de FOM-doelgroep en de specifieke FOM-wensen. We hoefden geen standaard cursus af te nemen. Ik ben blij met onze samenwerking, deze is inspirerend en zeer zinvol."
Renee-Andree Koornstra, Hoofd Centrale Personeelsdienst FOM

 

logo BAM"Het belangrijkste wat ik uit deze training hebt gehaald is hoe kleuren en stijlen overkomen, hoe je gezien wordt door anderen. De training is zeker aan te bevelen, omdat het je inzicht geeft in hoe je je moet kleden en dat kleuren veel bepalen."
Hetty Messchaert, commercieel medewerker BAM Civiel

 

logo GCS"Ik ben mij in de training Horen ze wel hoe goed je bent? bewust geworden van de intonatie en houding die ik gebruik en hoe ik deze kan verbeteren om zekerder over te komen. De training komt heel dicht bij jezelf en laat je inzien wat je werkelijk doet. Ik geef deze training het rapportcijfer 9!"
Berry Zwaan, verkoopmanager Global Consultancy Services