Veelgestelde vragen (maatwerk)programma’s -  Mentoring

Vraag 1. Jullie bieden verschillende (maatwerk)programma’s aan op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. Hoe weet ik wat het meest geschikt is voor mijn organisatie?

De programma’s van Room to grow zijn gericht op het zichtbaar maken van talenten, op diversiteitsmanagement en op imagoverbetering. Hiervoor bieden we verschillende invullingen, die verschillen in o.a. de mate van intensiviteit, tijdsbesteding en groepsgrootte. Daarbij helpen we je graag in het maken van de keuze die het beste aansluit op het specifieke doel. Neem gerust contact met ons voor het bespreken van een maatwerkprogramma.

Vraag 2. Hoe weet ik of een programma de investering waard is?

Wij zetten ons er voor in om jou en/of jouw organisatie te helpen in de ontwikkeling. Uit onze evaluaties en referenties blijkt dat deelnemers aan onze programma’s zeer tevreden zijn. Wij garanderen een continue hoge kwaliteit van onze programma’s, doordat onze trainers/facilitators zeer ervaren en vakkundig zijn. Mocht je om welke reden dan ook, toch ontevreden zijn, dan komen we met een passende oplossing.

Vraag 3. Waar vinden de programma’s plaats?

Onze programma's vinden plaats op verschillende locaties in Nederland en worden met zorg geselecteerd. In-company programma’s vinden plaats op locatie van de opdrachtgever, of een locatie die wij in overleg met de opdrachtgever kiezen.


Vraag 4. Wordt er vertrouwelijk met persoonlijke gegevens omgegaan?

Al onze trainers en medewerkers gaan uiteraard vertrouwelijk om met de persoonlijke informatie van deelnemers. Indien er tijdens het programma beeld- en of geluidsmateriaal wordt gemaakt ontvangt u deze per mail. Wij bewaren de originele opnames drie maanden, zodat je de tijd hebt om jouw opnames te bekijken/beluisteren. Daarna vernietigen wij de opnames in verband met bescherming van de privacy. Daarna is het niet meer mogelijk om nog een kopie bij ons op te vragen.

Vraag 5.  Hoe kan ik een voorstel aanvragen voor een (maatwerk)programma?

Je kunt telefonisch of per mail contact met ons opnemen. Wij nemen dan meteen of in elk geval binnen enkele dagen contact met je op om de verschillende mogelijkheden te bespreken. Wij komen ook graag persoonlijk langs om uitgebreid door te praten over de wensen en doelstellingen van de organisatie. Vervolgens ontvang je een voorstel met een passend aanbod.

Vraag 6. Wat zijn de betalingsvoorwaarden en de mogelijkheden om te annuleren?

De betalingsvoorwaarden kun je terugvinden in onze Algemene Voorwaarden. Met inachtneming van artikel 12 van onze Algemene Voorwaarden kan, indien gewenst, de inschrijving van een deelnemer geannuleerd worden of in overleg kan er kosteloos een vervangende deelnemer in de plaats komen.