Veelgestelde vragen - Coaching

Vraag 1. Jullie bieden verschillende coachingstrajecten aan op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. Hoe weet ik wat het meest geschikt is voor mij of mijn organisatie? 

De coachingstrajecten van Room to grow zijn gericht op het zichtbaar maken van talenten. Hiervoor bieden we verschillende invullingen, die verschillen in o.a. de mate van intensiviteit, tijdsbesteding en groepsgrootte. Daarbij helpen we je graag in het maken van de keuze die het beste aansluit op het specifieke leerdoel. Neem gerust contact met ons als je hulp nodig hebt.  

Vraag 2. Hoe weet ik of het coachingstraject de investering waard is? 

Wij zetten ons er voor in om jou te helpen in je ontwikkeling. Uit onze evaluaties en referenties blijkt dat deelnemers aan onze coachingstrajecten zeer tevreden zijn. Wij garanderen een continue hoge kwaliteit van onze programma’s, doordat onze coaches zeer ervaren en vakkundig zijn. Mocht je om welke reden dan ook, toch ontevreden zijn, dan komen we met een passende oplossing. 

Vraag 3. Is het nodig om mij voor te bereiden op een coachingstraject?

Bij alle coachingstrajecten wordt een (telefonische) intake gedaan, eventueel samen met je leidinggevende, en vul je een vragenlijst in waarmee je leerdoelen worden vastgesteld. Tussendoor kun je opdrachten krijgen waarmee je oefent met de gegeven adviezen. Wij adviseren je daarom om al voorafgaand aan de coaching na te denken over je eigen leerdoelen. 

Vraag 4. Waar vindt de coaching plaats?

Individuele coaching vindt plaats op ons kantoor in Rotterdam of Bussum of in overleg en met vergoeding van reis(tijd)kosten van €0,59 per kilometer op locatie. In overleg kan coaching ook via Skype plaatsvinden.

Vraag 5. Wordt er vertrouwelijk met persoonlijke gegevens omgegaan? 

Al onze coaches en medewerkers gaan uiteraard vertrouwelijk om met de persoonlijke informatie van deelnemers. Indien er tijdens de coaching beeld- en of geluidsmateriaal wordt gemaakt ontvangt u deze per mail. Wij bewaren de originele opnames drie maanden zodat je de tijd hebt om jouw opnames te bekijken/beluisteren. Daarna vernietigen wij de opnames in verband met bescherming van de privacy. Daarna is het niet meer mogelijk om nog een kopie bij ons op te vragen.

Vraag 6.  Hoe kan ik mij inschrijven voor individuele coaching?

Dat kan door contact met ons op te nemen. 

Vraag 7. Wat zijn de betalingsvoorwaarden en de mogelijkheden om te annuleren?

De betalingsvoorwaarden kun je terugvinden in onze Algemene Voorwaarden. Met inachtneming van artikel 12 van onze Algemene Voorwaarden kun je, indien gewenst je inschrijving annuleren of in overleg kosteloos een vervangende deelnemer voor jou in de plaats laten gaan.